0900822 Lördag

Japps det är lördag =) En lördag som inte kommer bli särskillt händelserik!! =( Tråkigt nog men så är det.. Sambon är på tävling! Hade verkligen ingen lust att åka dit har ont i magen o är trött ända ut i kroppen !

Är lite sugen på att dra ut i skogenman kanske kan hitta lite kantareller ;) Inte för att jag tycker det är gott men jag tycker det är rätt skönt att komma ut i naturen och bara ha en skön dag med lite fika och bara ha det mysigt! Vi får se vad det bli, till kvällen ska jag iaf till jobbet och hjälpa till lite...så får se nör jag kommer hem! :) En resa är bokad men jag är besviken, besviken på att jag inte kunde vara med o påverka ett endaste dugg! Så jag har vairt rätt så förbannad i  några dagar på att det mesta som händer i det här huset bestämms över mitt huvud!

Nej nu blir det iaf o slå på friidrotten o kolla om det är någe kul att titta på, ska kolla lite m,ed sambon när han komemr hem om jag kanske kan köpa träningskort i veckan så jag har någe annat att tänka på ibland, hoppas bara på att han säger att det är oki!
Men vi hörs senare sedan !

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0