090802

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt! :S Jag vet verkliegn att det har varit underbart skönt att åka iväg och umgås med kompisar i två veckor=) Det behövde jag !!! TUr att jag har er tjejer!! Klart man saknar de personer som står nära en hemma, dum vore man ju annars, men allt har varit så långt borta nu ett tag..har lixom inte tänkt så långt! Nu är det bara två dagar kva för på Onsdag vänder vi hemåt! Vet ärligt inte vart tiden har flugit iväg ngn stans och jag hade hoppats på att den kunde ha saktat ner lite granna !

Har precis kommit ut från duschen och dags att lägga sej på sängen pch dö en stund ;) !!! Kan verkligen behlvas om vi ska ut ikväll =) Imorgon blir det återigen att dra sej ner mot stranden och hoppas på att man int eär alltför seg för att hålla tiden någorlunda =) Tro det eller ej, men vi har faktiskt fått in lite rutiner även här nere =)!! Ngt som verkligen kan behövas tills man kommer hem!!

Det funkar verkliegn inte att ladda upp någe kort just nu så det får bli ett eller ett par senar inlägg =)

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0