090803 Beslutsångest!! :S

Nu har vi kommit tillbaka från att ha handlat lit egrejer som vi ville ha med oss hem! Det har ju funderats på om jag ska besöka detta landet ännu en gång detta år, men jag funderra nu på om jag verkligen vill detta! Jag tycker verkligen inte att det är någe som helst fel på detta land...men jag känner ändå att jag inte vet om jag vill besöka det igen, kanske känns så nu bar aför att man längtar hem en hel del...två veckor är en lång tid!!

Men visst ser det underbar ut??


Verkligen jätte mysigt!! Vet verklieg inte hur jag ska lösa mitt problem!! Det är ju knappas ett problem men jag vet int eriktigt vad jag vill, blir att prata om det när jag kommer hem!!


puss virre





Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0