090804 Hem imorgon :(

Jupps så är det! Imorgon vänder vi hemåt Sverige...med delade känslor, som jag skrev igår=)... det ska bli sköt at thamna på svensk mark nu efter två veckor i Turkiet! Men jag har verkligen njutit det har jag! På Torsdag börjar jobbet igen, just nu känns ju det skit, men det är ju som det är om man vill ha pengar in på kontot varje månad =)!! Bara att acceptera ! Nej nu  blire att dra sej upp mot poolen o käka litte, packa gjorde vi det mesta igår =)

Undrar om man vågar sätta sej på ett plan hem imorgon??
Kan bara inte sluta tänka på alla olyckor som har hänt de senaste dagarna, som man kan läsa om i aftonbladet!! USCH!!

NEJ jag hoppas våran pilot tar oss säkra hemåt =)

Höres sneare puss virre










Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0