090807 Andra jobb dagen !

   Allt känns så underligt o konstigt...tiden går så fort så det är helt sjukt! Hänger liksom inte med när tiden bara rinner iväg..kanske ska stanna upp och verkligen tänka efter vad man vill ha ut av det liv man lever. Vad är det man vill uppleva o se? Vad är det man inte vill missa? Känns som om jag aldrig varit iväg, hoppas på att en resa snart kan vara bokad så man känner att man har ngt att se fram emot! Frågan är bara vart o när? =)! Med vem eller vilka? 

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja och hur mkt man vågar skriva! Känner mej såå splittrad just nu att jag verkligen inte har en aning om vad jag vill..jag evt inte hur jag mår. Kanske ska man bara lägga saken åt sidan då och inte bry sej! Det går verkligen inte! Jag har försökt..det känns som om jag missar ngt det känns somo m det jag jobbar med är inte det jag vill göra resten av mitt liv! Jag har ett jobb och jag vet att man ska vara tacksam men ibland är det fruktansvärt svårt! Fruktansvärt!
Att inte kunna gör det jag mest av allt tycker om det gör mej ont inuti! Jag vet att det är sja själv som satt mej i denna sitts ingen annan, men jag vet verkligen inte hur jag ska ta mej ur den, utan att jag sårar ngn annan! Allt känns så komplicerat så jag vet inte ens hur jag ska förklara det för mina närmaste för att dom ska förstå och inte tycka att jag är helt dum i huvudet!

  
Kanske är det ngt som försvinner bara allt kommer till det vanliga igen!, men jag vet inte om jag vill att det ska försvinna. För detta kanske är ett tecken på att det är dags att göra någonting åt saken! Eller så kanske jag bara är dumdristig! Vem vet? Inte jag iaf!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0