090808

Idag är det lördag...somnade tidigt igår och ändå var jag jätte trött när jag vaknade, vet inte riktigt hur det kan komma sej =)! Ska iaf strax börja göra mej i ordning för o ta en tur på stan, bolaget ropar =) !! haha Nej ikväll blir det lungt som vanligt...kan ju inte påstå att vi röjde i Alanya heller, det var rätt så skönt att komma hem och inte känna att man behövde mera semester bara för att man druckit för mkt ! =) Uatn att man fick lite ångest på att börja jobba igen berodde mest på att vädret nog tog och följde med mej hem när jag satt emej i planet ! Skulle ju ha diskuterat lite med herrn här om mitt pluggande igår, men jag somna på soffan och vakna upp här vid tio =)

Kommer tillbaka om en stund så höres vi då!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0