090809

En riktigt varm dag =) Känner i hela kroppen att det är dags att laga mat men jagvet int eom jag orkar!! Det är ett måste dock! Som alltid...åh jag vill göra ngt jag vill inte bara sitta här hemma och ha det så himla tråkigt! Tusan att semestern skulle gå så himla fort., känns som om man msisar hela sommaren när det är sol o fint ute nu! Imorgon är det återigen dags att jobba, suck! det är sådant livet är oxå naturligtvis...just nu sitter jag och tittar på resor =) Virre längtar redan bort, haha men jag funderar faktiskt på o ta mej till ngt varmare land lite senare i höst.. Ngn som har några ideér på ngt fint land? Smidigt hotell som har helst all inclusive så man inte behöver tänka så mkt =)!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0