090811

Godmorgon! Fy tusan va trött ja e! Víll verkligen bara hem o lägga mej i sängen o sova! Har varit här på jobbet en timme nu o det känns som en evighet! Bara 7 timmar kvar!! Gah!
Imorgon har jag semester! Det ska bli fruktansvärt skönt! Dock har jag bara en dag, men ska bli riktigt skönt! Sova ut kanske eller om det blir att hitta på någe, så man måste gå upp tidigt! =)
Känns som om jag har en hel del att göra sen! Måste verkligen städa, sedan vill jag träna, men jag vet inte riktigt vart jag ska köra! Gillar lagret grymt men funderar på att ta ett pass på Davids idag! Dom har en maskin som jag gillar speciellt där =), så endast därför  !

Skulle behöva få tag i Sarah oxå =)

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: THERÉSE

vilken häftig blogg, headern är ju jättefin! ^^

2009-08-11 @ 11:24:01
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0