090813 Ännu en Torsdag!

Man kan inte bli annat än tokig när det är Torsdag och dax för att jobba kvällen, det är så gott som dött i detta badhus. Då sätter tankarna igång kan jag lova, vet inte hur många gånger jag har kommit  tillbaka till exakt samma tanke idag! Det är hur länge man står ut med att det ska vara så tråkigt att gå till jobbet. Samtidigt som jag vet att det blir vad man gör det till så just nu har jag ingen som helst arbetslust!
Saknar sol och värme, och dax att kanske drömmá sej bort till en solig varm plats en stund. Kanske kanske blir det en resa i Oktober, har iaf varit nere till chefen och det skulle nog inte vara några problem att ta semester! Har faktiskt lite mamma dagar som kan vara bra att ta ut nu, eller så kan jag spara dem =) Men måste ju ta ut dom innan hon fyller sex!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0