090816 Söndag

M då var det ännu en Söndag! haha o jag längtar till varmare länder =)! Vem gör inte det ?? Sk iaf lägga upp lite bilder påmin söting här från när vi var på Skara Sommarland i Onsdags =)

Skitungen kör bil =)


Regnigt men ändå dags för kanan =)


Sedan en jätte söt avslutningsbild =)


Idag händer det inte så mkt i mitt hus, dags att städa men jag har verkligen ingen som helst lust med et fast att jag vet att det  verkligen behövs!!! Jag får se hur det blir ! Känns som om jag kanske kan göra det morgon oxå jag e ju ledig =)!!! Gu va skönt! haha

Nej nu blir det att titta lite mera friidrott!!

puss virre




Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: annelie

söt tjej :)

2009-08-16 @ 14:38:12
URL: http://annlii.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0