090821 Fredag

Konstigt att det överhuvudtaget dyker upp kunder en dag som denna! Usch o fy vad trött jag e och det blev att springa in lite på jobbet nu inan vi öppnade, stod och väntade på en arbetskamrat som skulle åka med, han låg och sussa fortfarande när jag ringde =) Sånt kan hända och lika jobbigt för det som sover varje gång, jag tror inte jag ser så pigg ut själv för den delen heller, somnade nog runt 3 i morse....



Så en trevlig Fredagsmorgon önskar jag er bloggläsare som är vakna vid den här tiden, och naturligtvis ni som vaknar lite senare oxå =)

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0