090825 Tisdag

Japps det är Tisdag, väntar på att klockan ska ticka ivög så det blir dags att ta sej hem från jobbet. Morgonbad var det som stod på mitt schema idag, o konstigt nog så var jag pigg vid 5 imorse :) Har bestämt mej nu för att det blir ett 10-gångers kort på lagret, för jag vet verkliegn inte hur det kommer se ut med tid att åka o träna framöver. Så det känns som om det blir lättast så, fast jag var bra sugen på att ta ett tremånaders kort men jag vet att det dock inte är så smart när jag vet att jag inte kommer kunna träna 2 veckor av 5...Fast det får tas o tänkas på igen tror jag! Får se vad som kan löna sej jag betalar ju inte så mkt själv kom jag precis på ;)

Det blir lite mera uppdatering senare,
ska åter till jobbet vid fyra för att träna en hoppar tjej, så det blir nog en timme till här nere senare! Får se om Ebba vill följa med eller om det blir ngn annan stans som hon vill vara !

puss virre


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0