090828 Fredag

Nu kommer snart helgen och för vissa har den säkert redan börjat, men jag har några timmar kvar...Vad händer i helgen för er då? Själv så kommer sambon att jobba och jag kommer stå på golvet hemma och studsa igenom mitt vattengympa program som jag hoppas är bra som det är! Av någon anledning så blir jag alltid lika nervös så fort det ska dra igång..bara hoppas på att det känns bra efter första passet ;)

Kollade
in på Nelly precis och hittade den här, funderar på om man ska ta hem den, men samtidigt så har jag tusan hela garderoben full i klänningar som jag inte ens har använt! Det är såå typiskt mej o handla och sedan bara låta det hänga, vissa saker har fortfarande lapparna kvar....oj säger jag varje gång jag öppnar garderoben!

Denna hittade jag iaf nu på Nelly.com nu ;) Är så man blir sugen på att ta hem den ! Den kostar 249kr så det är som hittat !!

Kant Dress

Men jag ska upp o jobba lite mera sedan hem o ha en mysig kväll i soffan,
får se om det kanske blir ut en promenad senare..det beror lite på vädret, gillar inte riktigt när det regnar ute! ;)

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0