090829 Lördag..

Denna lördag har jag inga förväntningar på, jag har redan en tråkig dag och vet verkliegn inte vad jag ska göra! Hade faktiskt ärligt hellre jobbat, måste iof få ihop mitt vattengympa program som jagvill, men sambon måste vara med o tycka, och det vet jag redan vad roligt han tycker att det kommer bli ;) Usch idag är en tråkig dag lite halv tråkigt väder ute och jag har verkligen ingen lust med mågonting, har hellre en planerad helg just nu en som denna! Ska iaf platta håret o se till att det kommer på lite kläder, haha...tösen sitter i soffan o ritar och vet att hon tycker det är jätte skönt med en dag o bara sitt aoch rita o göra det hon vill, det kan blir lite mkt flängande annars när jag har ensam helg med henne :)!!

Har varit inne lite på YouTube och har lyssnat väldigt mkt på dessa tjejer den senaste tiden! Dom är verkliegn hu duktiga som helst!

Som Sagt lyssna & njut!!

 

Kom på en sak som jag nog ska göra ni får se senare ;)

puss virre


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0