090830 Söndag

Söndag igen m känns som de dagarna kommer allt för fort inpå :) Skulle ha varit trevligt med en tripp till IKEA, men syster mådde inte bra så det får bli en annan gång, som sagt hade ju hittat en helfigursspelgel som jag ville ha! Så klart är jag i stort behov utav en! Drog ett mess till min mor, kasnke finns ngn hemma hos mamma o pappa som bara står o skräpar. Kan ju alltid hoppas på att jag får ett bra svar tillbaka! ;) Sarah och jag ska sätta oss ner och göra lite armband o grejer senare, hon måste sova ut en hel del först! ka inte vara så lätt att jobba till 7 på morgonen oh inte få somna normalt! Jag had evarit död iag! haha

Detta har jag handlat :)


Lite pärlor till armbanden =)



Äkta Färskvattenspärlor!

Nej nu är det dags att klä på sej litte kläder ;) Dags att dra och äta om en liten stund! Blir familjelunch på sambons jobb!
Sitter här och får upp en tanke i huvudet varje söndag tänker jag att den veckan som kommer ska bli den veckan som jag börjar mitt nya nyttiga liv, varför är det jämt så?? haha oftast varje måndag, kollar man gym runt omkring så har de mest folk som tränar på måndagar, liksom vi på badet! Kan det verkliegn vara så, att jag int eär den enda som tänker denna tanke?? haha Känns som om jag tror och har rätt i den saken, eller??

puss virre


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en riktigt bra söndag :)

2009-08-30 @ 11:32:10
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0