090831 Måndag

A en Måndag till avklarad, usch! Sitter här nu under en filt och är inte alls pigg i kroppen, känner mej helt färdig! Vette tusan vad det kan vara, har ingen lust att bli sjuk heller har för mkt att göra! Jag behöver lite pepp för att den här veckan ska funka! Gah jag bara känner att lusten att göra ngt har runnit ur mej redan när jag vaklnade i morse, brukar faktiskt tycka att Måndagar är helt oki att jobba när ja väl kommer till jobbet...Fet har varit fruktansvärt tungt idag, så jag är inte alls peppad för en jobbvecka nu, ska byta lite helg med en arbetskamrat så det blir att jobba på lördag förmiddag, så jobbar han min nästa helg :) Bra när man kan bytas av ibland..

Som sagt trött som en gris, vill verkligen int eglra någonting. Fast att jag vet att det ser ut som stryk hemma så orkar jag inte lyfta ett finger, det måste röjas o tvättas! Usch varför kan bara inte sådant ske av sej själv ngn gång ibland??

Lördag = Utgång ;)


Blir till statt & se den här herren ;)
Vi hoppas på en lyckad förfest !! LIka bra som den var sist vi skulle ut o titta på han ! Det ska bli kul, riktigt kul, det var ett tag sedan jag var ute närmare bestämt 6 veckor, om man inte räknar med Turket resan !!haha

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0