Åh såå mätt!!

Usch å fy vad mätt jag blev! En sallad från MrJames satt inte fel =) Helt sjukt god mat de har där allt är helt underbart!! Är ni i Karlskoga måste ni bara besöka denna restaurang!! Ligger vid busstationen mitt emot Wictoria!! ;) Så vad gör man en dag som denna? Jag sitter här på jobbet och är väl medveten om att jag ska sitta här i morgon bitti oxå, ska försöka att ha lite bilder att lägga in i morgon, så jag inte är helt rastlös när jag ska sitta i kassan!! Så det blir tidiga uppdateringar i morgon börjar ju att jobba vid kvart i sex och öppnar här kvart över! Så det kommer bli endel inlägg!!

Vad har ni gjort en dag som denna? Kanske börjat skolan? Eller jobbet?

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0