Allt känns så tråkigt! 090814

Nu sitter man på det här jobbet igen och allt känns så tråkigt, tiden går hur sakta som helst och man kan inget göra utan att längta härifrån..vet inte vad det är med mej just nu men det mesta känns skit! Önskar bara att man kunde krypa under täcket och aldrig mera lyfta på det! Skulle vara skönt att vara liten igen ibland, inte ha några stora bekymmer utan bara ta dagarna som de kommer!
Nej det är nog dags att börja tänka om! Vill verkligen ge ett råd till tjejer och killar där ute som har lite ångest för skolan! Ta det verkligen på allvar era betyg utgör eran framtid! Ha drömmar och var inte rädda för att försöka uppnå dom! Det kryper lite i kroppen när jag sitter och skriver detta för att jag inte riktigt har följt mina egna drömmar, bakgrunden till att jag inte har gjort det finns inom mej, men därför skriver jag nu att jag tycker ni ska följa era hjärtan så mkt det bara går, det är erat liv det handlar om! Ingen annans!!
Så nu sitter man i denna kassa och ska försöka a´tt få tiden att gå! Bara man tittar ut så vet man varför bassängerna inte är fulla! Jätte fint väder och man längtar bara tills man slutar...själv jobbar man kvällen idag så jag kommer inte att kunna sätta min fot utanför den här byggnaden för klockan 20.30 vilket känns bra tungt!!!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0