Äntligen händer de något!

YES! Jag fick en remiss till Örebro lasarett! Jag är lycklig! Äntligen skall de bli någon ändring på detta elände! : )

Sedan fick jag ett samtal från Fritidsresor. Ang min väska som var försenad och att den var trasig när jag fick hem den. Men nu skall jag vända mig mot ett anat flyg. Hoppas de blir bättre! : ) Blir att maila dom sen för nu börjar de Åska och mullra! Hua! Me dont like! =/

Sedan kommer pappa med medicin också till mig, han är allt för snäll ibland! Vill också tacka min mamma idag som ringde runt till mina kunder.. Älskar er! Ni är bäst! <3

Vi hörs senare!

Puss
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0