Är sommaren så slut så man inte kan handla??

Jag tycker verkligen om klänningar och jag har haft riktigt svårt för att andvända dem förut men nu tycker jag att det känns rätt så oki, men nu gäller det att trimma kroppen lite =)

Så jag har hittat dessa och naturligtvis som alltid så finns de att köpa på Nelly.com...

  
399kr                                                         499kr


  
449kr                                                     499kr


Svårigheten
blir dock att välja mellan dessa =)!!! Ska nog iaf köpa en utav dom och ha på nyår, jag vet att jag är tidigt ute =) Det är lite som med skorna att det kan tusan vara bra att handla snart för annars blir det ett impulsköp och då kommer jag aldrig att använda plagget igen !!!

Jag förstår dej Sarah, samtidigt som det handlar om eran framtid och vad han vill göra så vet jag att du finns vid hans sida och att han finns vid din...Ni älskar ju varandra så klart att ni klara detta! Du har ju oss!! Älskar dej tjejen, MASSOR!!

puss virre


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0