Behöver tusan hjälp eller ngt!!

Jag blir snart störd i huvudet! Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mej till och vart jag ska t avägen...vad alla tycker och tänker gör mej galen, jag är tusan stor nog o bestämma själv och visst att folk kan tycka och tänka men hallå jag bestämmer inte över ngn annan än min dotter! Det finns ingen som kan bestämma över mej vad dom anser jag gör eller inte gör fel! JAg är så less på att jämnt hamna längst ner på listan, jag vill vara högst upp iaf riktigt nära högst upp! jag vill inte vara i botten och känna mej så fruktansvärt värdelös!

Trodde det skulle bli en oki match att ta sej till jobbet igen, men jag vet inte. Folk tycker att jag ser ut att må bra men hur man ser ut på utsidan och hur man mår på insidan är två helt skilda saker!!

Jag orkar verkliegn inte prata om det, känner bara att jag behöver skriva av mej lite! Det finns ändå inget ngn kan göra, få mej må bättre för stunden kanske, men jag vet inte annat än att det just hjälper för stunden! Känner mej så fruktansvärt sviken! Känns som om jag inite betryder någonting!!

Imorgon har jag iaf semester och tänker ägna hela dagen till att fundera över vad jag verkligen vill, och vad jag anser mej vara värd!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0