BORING!

Nu har jag varit vaken i ca 1 timma och känner att denna dag kommer INTE bli rolig.. Hur tråkigt som helst..

Nu blir de mat i magen och en dusch. Sen får vi se vad som händer.. =/

Puss
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Sanna

Nu känner jag mig lite skyldig. Men hade inte vatt någon idé att åka så sent, hade inte vatt härifrån förrän kl 14 sen behövde jag va tillbaka till kl 16. Aja kul att du kom in en runda sen ändå. Åhhh idag ska du klippa mig JIPPI !!!! Ska försöka komma ihåg KONTANTER :) .... Ses sen pusskram

2009-08-31 @ 07:57:58

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0