Börjar det gå mot hösten eller??!! :(

    
Hittade dessa två jackor på nelly.com

Själv är jag helt såld på den bruna, men jag känner ändå att det kan kanske vara lite tidigt att köpa jacla!? Eller kan det vara så att det kan vara brac att köpa nu för sedan finns det kanske inga kvar! Dock har jag lite svårt att köpa jacka när jag inte har provat den =( Det är hockey på sambons jobb idag så helt meningslöst att försöka få honom att höra telefonen, och när han väl svarar har jag väldigt svårt att höra honom =)haha så det kan kvitta att ringa!!!

Man vad tycker ni svart eller brun??

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0