Bröt ihop...

Är helt förstörd.. Har nog inte mått såhär psykist dåligt i hela mitt liv.. Visst att jag har mått dåligt men detta tar fan första plats.. Vet ej om ja kommer kunna jobba själv på detta ställe mera...

Har skrivit vad som hände under natten till min chef.. Fick ringa ner Johan. Och var nära på att ringa polisen..

Mer orkar jag inte ta de just nu.. Snart slutar jag och ja hoppas denna timme går fort, fortare än någonsin.. Vill bara hem, hem till min säng!

=(

/ S

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Ann

men lilla gumman vad har hänt nu då???du måste försöka o komma därifrån!!!!

2009-08-15 @ 10:14:57
Postat av: marlén

Men fy..vad är det som hänt? Hoppas i alla fall det är bra med dig gumman...varma kramar

2009-08-15 @ 16:06:15
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: annelie

gumman :( <3

2009-08-16 @ 14:43:03
URL: http://annlii.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0