Dax för en dusch!

A dax att hoppa in och ta en lååång dusch! Känns som om jag behöver det ;)

Igår somnade jag vid åtta missade hela friidrotten! Var sådär lagomt sur när jag vaknade vid halv ett på natten och funderade på vad jag nu skulle göra! Det värsta jag vet är att när jag bestämt saker att jag ska missa dom helt! Iaf så vaknade jag åter 00.30 och bestämde att slå på en film..


Har ni inte sett den ovan? Så bara måte ni!! Det var nog den bästa Wallander jag har sett på länge, jag gillar de flesta men den här tar priset!!

Som sagt dags för dusch! Arbetskamraten ringde här!. Har ju lovat han att jag ska vara med och bevaka lite ikväll, så jag måste nog börja med att ta en dusch får se om jag får med mej tösen ner oxå! Skulle inte tro att hon har ngn vidare lust med det dock :) Kan ju inte tvinga henne!! Halv sex är det iaf dags att sätta sig i soffan för att se stavhoppsfinalen sedan vid sju ska jag ner till badet !!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Annelie

Kolla tjuven igår. ASBRA :D

2009-08-22 @ 21:42:23

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0