Deassa finns i många färger o jag älskart ;)

Titta nu Sarah Du kommer bli kär!!


Dessa kostar 399kr på nelly.com

De har funnits i gula o blå förut men dessa färger finns nu att köpa själv är jag riktigt sugen på de lila till min lilla samling =), har blivit en del skor nu under sommaren så man kanske ändå ska satsa på lite varmare skor ;) Man kan ju alltid hoppas på att det är ngn som vill göra mej glad ngn gång !! haha som om det skulle hända!!


NEJ NU SÄGER JAG GODNATT!!

Det var en supermysig kväll med Sarah hade riktigt roligt där hemma hos dej med att titta på lite filmer och fixa blogg o grejer =), sambon sov när jag kom hem så får försöka få ur honom ngt om telefonsamtalet tidigare idag på telefon imorgon ist!! Kanske blir att dra med sej kameran till jobbet imorgon så får ni se vart jag håller hus om dagarna ;)

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0