Det kryper i kroppen!

Sitter här vid datorn o är hungrig i magen, blir att äta en kycklingsallad här sedan ! =) Fattar inte hur uttråkad man kan vara helt sjukt! JAg skulle gärna ha velat varit med o ätit med tjejerna idag, men det blir lite sent att äta vid nio..inte för min del dock utan för de andra, så det var synd...fär kanske bli en annan gång!
Jag tänker sätta mej i soffan sen och borra ner mej under en filt och drömma mej till den soliga platsen som jag i mina drömmar vill åka till, det skulle inte sitta fel att åka till Mauritsius ngn gång i mitt liv! Blir till att spara=)

En liten bild på underbaraste kissen! Grizzly =)


Så sööt =)!!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0