En bra natt!

Natten har gått bra! Det har varit super lungt : ) Så nu väntar jag på att Jenny kommer och byter av mig så jag får åka hem och sova : ) Ska bli såå skönt faktiskt!

Jo du Sanna om du läser detta, så tror ja att jag måste sova till minst 13.00 Annars kommer min natt bli jätte jobbig sen.. =/ Du får åka utan mig om du vill. Men du kan väl messa mig så fort du har sett detta och berätta hur du gör? Om du åker eller om du väntar.. : )

Jag skickade iväg mitt Cv till 3 jobb. 2 st var Frisör och de tredje var ett natt jobb, på ett hotell.. Så vi får se om ja får något svar idag, eller till veckan kanske.. : )

Saknar dig min gos.. De kommer dröja ännu en vecka till innan vi ses, jag tycker de är jobbigt att vara ifrån dig.. Man blir lixom van att vara 2 personer nästan överallt, att ha någon där. Som pratar, skrattar, kramas, pussas, håller om en, och som ibland bråkar med en.. Att vakna de tider du brukade komma hem från ditt jobb de är en vana fortfarande.. Jag älskar dig massor <3

Nu skall jag stänga ner och fixa det sista slutar om ca 20 min  :) *Jiipii*

Puss&Kram
Saraah


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0