Fick precis besök =)


En nässelfjäril kom flygandes in i huset så nu har jag jagat ut den, vill ju inte tat den ska dö ju! ;) Man kanske sk agå ut o ta en promenad, men just nu har jag ingen lust med någonting! Sitter här och tänker tillbaka  lit epå semestern och känner att jag har varit två helt skilda personer den här sommaren! En glad Veronica var det i Turkiet och bara kände att allt bara var så himla underbart antar att det var för att jag släppte det mesta när planet lyfte från Sverige...Men samtidigt vet jag inte varför inte den personen som var där nere kan vara likadan här hemma, kanske är det för att jag inte trivs med vardagen som den är? Eller så är det för att jag ännu inte kommit i n i vardagen som jag brukar ha här hemma!? Jag vet faktiskt inte riktigt vad det kan bero på :S

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0