frulle och stress!

Sitter nu och stress äter frulle.. Att ja alltid ska bli stressad på mornarna. hu! : ) Men försöker få ihop nått här ialla fall.

Älsklingen ringde igår kväll/natt. De känns så nära men han är så långt bort.. HAn kommer komma hem idag, på våran "års" dag, vi har 4 år och 2 månadet iag : ) Den bästa presenten man kan tänka sig : ) Ikväll blir de taco-mys och bara tar de lungt! Jag kommer aldrig släppa dig ur min syn denna helg darling! : ) Ska bli såå skönt att få ha dig hemma!

Jag harbfult upp på jobbet idag, vilken tur då har ja knappt koll på klockan, br de tider som kunderna ska komma! : ) Så dagen kommer gå ganska fort tror jag och hoppas  *leer* !

Vad ska ni läsare göra idag då?



Ha en bra Fredag!
Puss&Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0