Funderar på vad det finns att hitta på....

Jag har tråkigt, riktigt tråkigt, nu sitter jag här på Sambins jobb och har det riktigt tråkigt som sagt! Kul att det kommer litte folk och tittar förbi här på bloggen ;) Alltid lika kul med lite komentarer! Seg är jag idag, kanske int eså konstigt med tanke på att jag gjorde Sarah sällskap tätt så länge inatt! Det tog dock en stund innan jag kunde somna efter det, hann titta på en film innan jag somnade! Det är fem veckor kvar tills vi drar en sväng igen ;) Sambon tycker det ska bli skönt medans jag har lite delade meningar om det! Vi lyckas ju alltid bli rätt så osams så fort det är ngt så det känns sådär....

Nej ni vad ska man hitt apå idag ???
Vad gör ni?? en dag som denna??

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Saraah

VIRRE!!! Titta på din mobil?? :P

2009-08-30 @ 12:51:21
URL: http://vspe.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0