Godmorgon alla sötisar!

Nu har jag stigit upp och fått på mig kläder och ätit : ) Idag är det bara ja och mamma som jobbar. Syrran är ledig idag.. Men de är ja på Fredag, dock jobbar jag natten i helgen så de blir jobb på fredagnatt. Måste man få in pengar så måste man. Lönen kommer in i dag också, ska bli spännande och se va mycket de blir : )



Här är den bilden jag fixade igår, men jag vet inte om jag blev så nöjd med den.
Passar den på ett Cv ?
Kommentera era svar snälla!

Vi hörs senare sen vid ca: 13.00, Ha en kanon bra dag!
Puss&Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Veronica

Du e jättefin sarah det blir super till ditt cv =)

2009-08-25 @ 13:45:15
Postat av: Annelie

den passar jätte bra till CV :)

2009-08-25 @ 14:28:17
URL: http://annlii.blogg.se/
Postat av: Sanna

Superfin gumman, jag har också investerat i en sån där söt rosette :)

2009-08-26 @ 10:48:09

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0