Har redan läst varenda tidning!

Känns som om jag inte har en sådan kul dag framför mej, kan nog gå rätt så segt! Ja e hungrig och så har jag läst varenda tidning som jag kan komma åt o klockan är bara ca 6.50...Vi är lie kort om folk på jobbet sedan idag så jag vet inte riktigt hur det blir med mat o liknande idag. Lunch måste man ju få i sej iaf, och konstigt nog så har jag ingen matlåda med mej! Skräll, inte direkt! Börjar iaf att vakna till lite, fast det har varit segt fram till nu =) Man får vara trött ibland, kanske kommer in i det här med att gå upp tidigt när jag ska ha morgonbad varje tisdag! Man kan ju alltid hoppas =)

Vad händer i helgen då?
Inte mkt för min del iaf, ska vara hemma och ta det allmänt lugnt hoppas på att man kanske kan somna normalt ikväll så man orkar gå upp imorgon! "Fredagsmys" Eller? Det kanske blir det mes tösen, köpa hem lite grönsaker o tugga på !!

NEJ åter till arbetet!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0