Härliga soltimmar!

Nu har vi duschat och ska smörja in oss med after sun och alla dess hurkrämer : ) Idag har vi legat på stranden utan parasoll hur länge som helst, känner att min hårbotten inte mår så bra =/  Men de är smällen man får ta, jag tänker minsann inte vara nån blekfis när ja kommer till kalla sverige ; ) hehe

Ikväll blir det att göra hamnen osäker för våran del! Alex & Sanna, Vi rockar för er! hehe

Hörde precis att på onsdag när vi landar hemma i Sverige kommer det vara 27 grader varmt hehe Vi tar med oss lite av värmen hem till er blekfisar höhö! Träligt att man jobbar torsdag =/  Men sedan sticker jag till Göteborg på Fredag tillsammans med Älsklingen, ska bli såå skönt! Eftersom han kommer börja plugga nu en bit bort från mig :( Så de ska bli så mysigt : )

Nej nu skall ja smörja in mig lite och lyssna på lite bra party musik :D hehe! Sen blire iväg till migros : ) Vi höres under kvällen!

Puss&Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0