Helgen är här!!

Det är så man längtar tillbaka =)


Trots att jag satt här för en dag sedan och kände att jag nog aldrig mera skulle åka till Turkiet, så skulle jag mear än gärna åka tillbaka för att sola och ha det skönt! bara man kunde slippa att vardagen kommer tillbaka lika fort som den försvann för 3 veckor sedan!



Jag kan ärligt säga att vi står i valet o kvalet av att besöka detta land ännu en gång detta år, fast denna gång blir det med kompisar o deras barn. Det har samtidigt kommit upp för mej att jag gärna om ett år gäna åker till något ställe längre bort! =)


Jag behöver litte pepp nu! För jag tror verkligen att jag vill försöka komma in o plugga det jag vill, men jag tror dock inte att jag har den andra hälften på min sidan vad gäller att plugga.. Det gör mig lite frustrerad för jag tror att jag verkligen vill det här! Ska ngn få stå ivägen då? Jag vet dock att det kan bli tufft eftersom jag ska jobba under denna tid oxå...Jag hoppas att det blir som jag vill iaf =) Ska kolla litte o söka för detta vill jag!!

Eller ska man backa bara för attd en andra anser att det är ett dumt val??

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Anonym

Go for it!

Gör det du vill, låt ingen annan hindra dig! Det är ditt liv, och du ska göra vad som är rätt för dig. DU klarar det tjejen :)

2009-08-07 @ 21:10:24

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0