Hemma!

Är nu hemma efter att ha flämngt runt halva stan känns det som, ikväll avgörs de ;) Ni fär hör mer om det senare!! haha nyfikna??? Har hittat ännu två par skor som jag mera än gärna skulle vilja klicka hem! Dock har jag bestämt mej för att försöka att inte handla! Träningskort är det som gäller hur jag nu skla göra med det och när jag kan komma ifrån, för att jag ska palla dagarna så tror jag verkligen att jag behöver köra litte träning =) Skadar int emed ett bättre självförtroende!!

Dessa två hittada jag iaf!

De till vänster kostar 399kr
De till höger kostar 599kr

www.nelly.com

Hu
vad jag är seg och det blåser tusan storm ute! For över vägen som en vante förut och kände att det allt var lite läskigt att köra! Hade gärna hoppat på Sarah till IKEA idag men jag har haft en hel del annat att orda med =) Som sagt ni får veta mera senare!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Soha

Snygga skor :)

2009-08-19 @ 13:10:28
URL: http://sohas.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0