Hemma..

Ja nu har vi kommit hem, fast inte hela jag dock. Min resväska är på vift.. vilket jag verkligen inte tycker om! Jag åker till Göteborg på fredag och jag har alla mina kläder i den resväskan.. hua!! Lite tufft faktiskt. Jag få 9 dagar på mig att hålla ut. Sedan får vi lägga i en andra växel om den inte kommer fram.. Känns grymt jobbigt faktiskt..

Just nu sitter jag hemma hos mamma o pappa och har ätit tillsammans med pappa. Så nu skall jag åkta till saongen och lämna bilen. Sen blir de att gå hem och börja min långa lista vad som finns i väskan.. Hur den nu kommer sluta vet jag inte men jag skall iaf försöka komma ihåg vad som är i den : ) Önska mig lycka till!

Vi höres senare!
Kramar Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0