Hua!

Ja nu börjar de äntligen bli lungt!

Sitter bara 3 st gäster här nere nu, riktigt härliga människor! : ) Det har gått bra idag mycket bättre än förväntat, de droppade in ganska mycket människor en sväng men de är bara o ta en i taget och ha leendet på topp hela tiden  : )

Har kommit fram till att jag är en jätte glad människa istort sätt 99% av dagen! Visst jag säger inte de att jag inte har en bad day någon dag, för det har alla. Men jag gillar livet som jag lever. Jag gillar min omgivning, mina jobb, min sambo som ska flytta nu på söndag. Men jag älskar han lika mycket för de  : )

Imorgon blir de lite shopping med älsling i Örebro  : ) Ska bli mysigt! på Kvällen skall jag och Johan åka till mamma o pappa och fira pappa! : ) Han har fyllt år så de blir lite firande! <3

Ne nu måste jag fixa lite vi hörs senare.
Puss o kram
/Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: mami

tjola hopp...gud va du är bra...love yaa...du är så j..la positiv bara älskart...pöss

2009-08-15 @ 02:32:46

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0