Hur kan man vara så seg??


När kommer man vakna till liv?? Det här känns som jag vet inte vad! Seg som skrutt, iof kanske man skulle bli lite piggare utav att köra ett pass, men viljan har inte kommit till mej ännu!! ;) Vad det känns nu så kommer den lysa med sin frånvaro ett bra tag till och det känns lite jobbigt! För jag vet att man mår mkt bättre utav att träna, emn nu vet jag inte om det är värt att köpa kort heller för att den andra jobba som han gör! Kanske är dags att sätta sej ner och prata o planera en del!

Det känns som om jag behöver en dos utav Sarah! Var ett tag sedan jag såg henne så kanske blir att umgås lite ikväll om hon känner för det naturligtvis! Kanske ska ta oss en sväng till lagret, ska ringa henne sedan =) Väntar på att sambon ska ringa och tala om för mej hur det gick med samtalet han hade i morse! Skulle inte sitta så dumt. Han satt på möte nu så helt hopplöst att få tag på han, idag kanske de får reda på hur deras framtid på jobbet kommer se ut! Det har ju ryktats en hel del om att det är folk som ska få gå från kommun, men dock så har inte vi ens blivit lite informerade om det! Kanske inte blir drabbade :) Det skulle ju vara ngt possitivt! Återstår o se

kram virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0