Imorgon är de Lördag =)

Japps så är det =) När tösen har somnat för kvällen så ska jag allt prata igenom vad jag vill med den andra, hoppas jag har han på min sida ! Fats som sagt har jag inte det så har jag andra som jag kanske kan få hjälp utav! Jag vill det här och nu hoppas jag bara på att det inte ska vara någe problem att komma in! Kanske dock är dags att dra igång o träna som tusan nu då..så att man klarar av det som måstes!

Imorgon hoppas jag på att vädret är bra
annars blir det att dra o sola lite solarium! haha könns som om man bleknar bort! =) Nej skämt åsido men jag tycker det känns skönt att ha lite färg =) Lillasyster var här nyss drog med sej en utav mina bikinisar för hon ska till skara imorgon och ha en trevlig dag tillsammans med kompisar! Söndag hoppas jag på att hon har lust att dra med mej till IKEA .. hoppas hon inte är allt för trött för att göra Örebro =)!!

Nu bllir de att glo film, så håller jag er uppdaterad på hur det blir med mitt pluggande! Det är vad jag vill som sagt och hoppas hoppas att det inte kommer vara ett problem att komma in =)!! Plugga distans är det känns bäst iaf så man fortfarande kan jobba och få in pengar =)!! Ngt sm alltid behövs =)!!

puss virre

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0