Kjol o ring ;)

jag blev helt kär idag när jag såg dej ha denna ;) Jag vill oxå ha!!





+ Att jag var inne på http://kenzas.se och tyckte denna var fin :)

Finns att köpa på guldfynd!

 

Imorgon blire iaf att följa med min syster till Örebro o IKEA, jag hoppas på att få med mej någonting hem och jag hoppas på att det kan bli en spegel, får se vad plånboken säger! Kanske kan det vara bra om den får plats i bilen oxå! haha Vi får se vad som händer måste ju checka med sambon oxå, men frågar man han så är materiella ting onödiga!

puss virre

 

 


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0