Måndag..

Jaa nu är de dags att komma igång med sina rutiner, dvs jobbet. Men ska bli skönt att komma igång med allt, nu i veckan ska jag köpa träningskort också. Men är jätte osäker på vad för gymkort jag ska köpa. Månad, 3 månaders eller ett halvårs kort? Jag vet inte helt säkert hur länge jag kommer vara kvar i stan. Men som de ser ut just nu så kommer jag nog köpa ett 3 månaers kort. Men vi får se! Men måste iaf komma igång med träningen nu : ) Ikväll blir det en promenix i högt tempo! hehe

Senare ikväll ska jag se om jag kan få iväg något cv till en salong i Jönköping : ) Killen åkte igår och nu kommer de kännas som en evighet tills vi ses igen, minst 2 veckor ialla fall. Nu i helgen kommer jag jobba på Hotellet, och sedan nästa vecka kommer jag gå ut på Björn Rosenström, då hoppas jag att Johan kommer hem, jag tänkte ju bjuda ut honom. Men vi får se med den saken.

Nej nu skall jag fixa det sista innan jag skall knalla ner till Salongen : )

Vad gör ni idag ?

Puss&kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0