Måndagskväll..

Nu sitter jag här med mitt skrivna cv och skall ge de till johan så han får läsa igenom slutet så det är bra. Seedan blir de att skicka iväg de till 2 salonger i Jönköping! OJ! måste ta en bild på mig. Då får jag skicka det imorgon, eller om jag tar en snabb bild nu ikväll.

Nu blev de en bild men jag skickar iväg dessa cv imorgon. Ifall jag får till en bättre bild : )

Nu skall jag hänga den sista maskinen med tvätt och sedan skall jag bara ta de lungt är helt slut i huvuet efter all skrivandet och få ihop allt. Men ni får ett inlägg senare eller så skriver jag imorgon bitti då jag vaknar : )

Puss o kram
Saraah


Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0