Många tankar rusar runt..

Jaa, de är sant. Vet inte riktigt vart man skall sätta stopp och börja ta fram en tanke i taget för att få någon ordning på de..

Kanske är det för att de är väldigt mycket att tänka på just  nu : ) Både på mig, Johan och våran framtid? Johan Flyttar redan ner grejer på torsdag, känns lite konstigt att han flyttar.. Sedan på söndag skall han åka ner dit och sedan vet vi inte hur länge det dröjer innan vi ses igen.. hua! =/ Nog mest de jag tänker på just nu..Men de går nog över snart, när han kommer in i sina rutiner och jag i mina..

Träningen är de jag kommer lägga min fokus på, för både han och jag gillar inte att vara ensama i denna lägenhet. Vi tyr oss gärna till våra familjer och våra vänner. : ) hehe de va lite roligt när vi båda sa det tyckte jag : ) hihi

Nu blir de att titta om man kanske skall göra en ny design eller vad man skall göra nu när hösten börjar närma sig : P Eller så skall jag måla om mina naglar dom ser inte sådär jätte roliga ut haha! Vi får se!

Puss & Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0