Mätt som skrutt!

Nu har jag stoppat i mig lite mat och skall gå in i badrummet och fixa till mig ni får kanske se in outfit sen innan jag drar : )

Jag veta att de inte är höst än, men jag kanske skall dra fram mina stövlar, som ni kanske har sätt så är de fullt med människor som har tagit fram sina stövlar : ) Men de beror nog på vilket humör jag är på! Idag känner jag mig glad o sprallig : ) Dock lite trött men de går över : ) men nu måste jag skynda mig Annelie kommer hit strax!

:) Vi hörs senare sen!
Puss o Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0