Morgontrött så de skriker om det!

Har inte sovit alls bra i natt kan jag äga, har vaknat till och från. vid klockan 06 vaknade jag cirka 5 gånger den timmen. Hatar verkligen när man vaknar många gånger på morgonen. Man blir ju uper trött ean är man ska upp. Men hoppas ni har sovit gott! : )

Ikväll blir de träning, men blev jätte besviken när jag hörde att dom har höjt priserna en aning, o de va ingen dålig höjning heller.. TRÅKIGT! Att de ska vara å dyrt att gå till ett gym är tråkigt.. Men men.

Idag regnar det, hur tråkigt är inte de? De som har varit så fint de här sista dagarna: ) Ikväll blir de tacos kväll med Sanna, hoppas de andra två tjejerna kommer också : )

Men nnu måste jag röra på mig, sall fixa och dola, har kund redan halv tio så jag måste skynda mig lite nu om jag ska hinna äta och fixa iordning mig : )

Vi hörs sen, eller hur?

Kommentera och skriv hur eran dag ser ut : )

PussOKram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: Sanna

Hallå hur kan man motstå en taco kväll med Sarah å Sanna klart dom måste komma :)

2009-08-26 @ 10:49:10

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0