Music make me smile!

Musiken har ett väldans inflytande på mig! Musiken är min allra bästa vän, har musik till allt tror jag! När jag tränar ska de var hög oc h peppande musik. När jag kör igång med städningen skall de vara bra musik som spelas ur högtalarna! När jag är glad ska de vara mina favorit låtar. När jag är nere ska de vara dom dära deppande låtarna som är så fina och bra. När jag är på Party humör ska de vara de med lite fart i, som får mig att vilja köra klackarna i tacket och dansa på borden! : ) Musik är de bästa jag vet!



Ja typ såhär glad blir jag då , haha!

Har musik någon betydelse för er?

PussoKram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0