Ner krypandes i sängen..

Ja nu blir de att krypa ner i sängen för min del. Fast är ja smart så tar jag diskan NU och inte i morgon! Det är inte sådär jätte mkt men, nån skärbräda två tallrikar och några glas. Men de får väntas till imorgon tror jag. Som resten utav stäningen gör också : )

På fredag kommer Älsklingen hem!! Ååååh vad jag längtar! De ska bli såå himla skönt att få hem honom igen! Saknar ju han så grymt mycket. Ibland är de bra att sakna någon så mycket som man gör när någon åker bort länge.. : ) Älskar dig Love<3

Nu måste gaddarna borstas och sen blir de att krypa ner i sängen! Ska upp i bra tid imorgon! Tar disken då och lite annat! men de lovar jag inte för mycket. haha

Godnatt Puss & Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0