Ni är Bäst!

Jag vill tacka min Mami och Papi för att dom är så snälla och ställer upp när man är sjuk!



Detta köpte pappa till mig nyss och jag har precis rivit de två gröna äpplena och de va nog de godaste jag ätit på länge : ) Hoppas iaf att jag kan gå till jobbet imorgon, för att vara hemma är inte så kul som de låter. Jag har varit så rastlös idag så de har bara krypit i kroppen på mig..

Nu skall jag dricka min blåbärsdryck och titta lite på Tv. Vad gör ni ikväll??

/Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:
Postat av: jennifer

Svar; jaha, men funkade inte :(

Nej andra gången jag är här och tyckte det var jobbigt att läsa när texten var så konstig :(

kram

2009-08-10 @ 21:57:23
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0