Nu är jag vaken!

Jag somnade fort, och klockan var 01.59 då jag tängde ögonen! Vaknae av att Johan ringde strax vid åtta.. Ställd om klockan och znosae alldelles förlänge, jag var jätte trött! Men sedan ringe Syrran och pratade lite så då blev jag pigg! : ) Idag har jag en del a tt göra här hemma, kördenigång 2maskiner tvtt igår  så dessa skall hängas nu! Sedan skall ja köra en maskin till så är alla kläder upptvättat! SKÖNT!!

Så nu var maskinerna hängda! :) så Balkongen är full med blöt tvätt, får nog vänta och köra igång den andra ljusa tvätten, har ingenstans att hänga den =/ =P haha

Skall börja röja i köket men behöver verkigen dammsuga, de är nog de tråkigaste jag vet! Men de blir ju fnt när de e klart  : ) ! Plocka ner från hyllorna och göra fint ska jag ockå göra : ) Men kommer nog inte hinna göra allt jag hade tänkt att göra.. ; ) Men de mesta göra jag klart, för innan helgen är kommen så skall de vara snyggt och helt kliniskt rent här !  

Vid 14 skall jag och Annelie till Örebro. Jag behöver köpa ett skoförvaringsställ, som man hänger i en garderob. Jag och älsklingen har så otroligt mycket skor såg ja haha!  Sedan någon förvarings låda : ) + någon ram!  : )



Saknar dig vännen! Måste hitta på något snart, plus att vi måste brörja köra igång med träningen! <3

Vad har ni för planer idag?

Puss&Kram
Saraah

Alla våra Kommentarer på detta inlägg:

Kommentera gärna detta inlägget här:

Ditt namn vännen:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Har du någon E-postadress? (publiceras ej)

Har du någon Blogg eller Hemsida? Skriv den gärna!

Skriv gärna dina åsikter eller en fin liten kommentar till oss:

Trackback
RSS 2.0